streda 14. októbra 2009

Cibulňáče

Tento recept som objavila u jednej šikulky na blogu... preto, že mám rada všetký jedlá s cibulou, tak som ho vyskúšala a je vynikajúci!!!  Cesto som robila v pekárni, tak som si recept trošku upravila...množstvo mlieka si treba prispôsobiť, aby bolo cesto polohusté...


Cesto:
  •    10 pl mlieka,
  • 60g margarínu, 
  • 300g poloh. múky, 
  • 1 vajce, 
  • 1 čl soli, 
  • 1 čl cukru, 
  • 10 g droždia

Plnka:
  •  3 väčšie cibule,
  • 3 pl oleja, 
  • 1 čl rasce, 1 čl majoránky, sol, korenie podľa chuti

Vypracujeme si cesto a necháme vykysnúť. Cesto rozdelíme na 15 kúskov a urobíme malé placky, na ktoré dáme plnku /do stredu/. Pečieme 15 min pri 200 stup.
Príprava plnky:  Na oleji usmažíme do ružova cibulu a pridáme ostatné pochhutiny. Necháme vychladnúť.


Prajem dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Ražná tehlička z lievito madre

  Ražná tehlička z lievito madre Pri krmení LM som rozmýšlala, aký chlebík upečiem zo zostávajuceho kvásku (bolo mi ho ľuto vyhodiť)...väčši...